Auto regulaarne hooldamine tootja poolt soovitatud hooldusvälpade kohaselt tagab Teie autole pika eluea ning Teile muredevaba masina. Hoolduse käigus teostatavate tööde valiku puhul mängib rolli auto vanus, läbisõit ja tehniline olukord. AutoTallinn töökojas lähtutakse vajalike tööde nimekirja loomisel individuaalselt iga auto seisukorrast. Allpool on välja toodud mõned levinuimad hooldustööd, mida saab teostada eraldi või kombinatsioonina.
Õlivahetus (koos näidiku nullimisega)
Õlivahetusel lähtutakse autotootja poolt ette nähtud hooldusvälbast ning kasutatakse tootja poolt soovitatud parameetritega mootoriõli.
Rihmade ja rullikute vahetus
Kuigi hammasrihma vahetusvälp on märkimisväärselt pikem kui õlivahetusel, tasub pisteliselt hammasrihmale pilk peale heita, sest hammasrihmal on äärmiselt oluline roll kogu mootori töös. Kuid mis liigub, see kulub ja hammasrihma kulumisel võivad olla kurvad tagajärjed – tõsine mootoririke või lausa mootori vahetus/kapitaalremont. Hammasrihma peaks vahetama siis, kui on näha venimise või kulumise märke, või vastavalt tootja soovitatud vahtusvälbale (60 000 – 120 000 km järel). Lisaks hammasrihmale on soovitatav vahetada rullikud ning kiilrihm, üldjuhul ka veepump.
Süüteküünalde kontroll ja vahetus
Vanematel autodel tuleb moootori suurema hoolduse käigus üle kontrollida ja vajadusel vahetada ka süüteküünlad.
Filtrite vahetus
Hoolduse käigus on võimalik vahetada õli-, kütuse- ja õhu- ning salongiõhufilter. Õlifiltri vahetus tasub teostada regulaarselt koos õlivahetusega. Kütusefiltrit vahetatakse vastavalt vajadusele ning uuematel autodel ei pruugi selle vahetamine enam niisama lihtne ollagi – autodel kasutatakse paagisiseseid filtreid. Õhufiltrit tasub samuti korrapäraselt vahetada, sest läbi selle liigub mootorisse vajalik õhk, ning kui filter läheb umbe, võib tekkida tõrkeid mootori sujuvas töös. Salongiõhufiltri vahetamine ei ole küll kohustuslik, kuid selle mitte vahetamisel võib õhule, mis salongi läbi filtri liigub, tekkida ebameeldiv lõhn.
Jahutusvedeliku taseme kontroll ja/või vahetus
Eesti oludes, kus enamus aastast on jahe, ei tundu jahutusvedelik üldse nii suurt rolli omavat. Kuid oluline on teada, et töötava mootori puhul võib gaaside temperatuur silindris tõusta 1600 -2000 kraadini ning mootor vajab stabiilse töö tagamiseks järjepidevat jahutamist. Lisaks regulaarsele õlitaseme kontrollile mootoris, peaks pilku peal hoidma ka jahutusvedeliku tasemel. AutoTallinn töökojas kontrollitakse hoolduse käigus teie auto jahutusvedeliku taset ning vastavalt olukorrale lisatakse jahutusvedelikku või teostatakse täielik jahutusvedeliku vahetus.
Õlivahetus ja regulaarne autohooldus ei võta kaua aega, seda teostatakse vaid korra aastas, kuid regulaarne hooldamine tagab teie auto pikaealisuse. Teie mugavust silmas pidades on võimalik nii mootoriõli, kui ka kõik muud hoolduse käigus kasutatavad tarvikud tellida meie kaasabil. Nii on teil vaja vaid auto meie juurde tuua, see peale tööde teostamist ära võtta ning nautida murevaba elu kuni järgmise hooldusvälbani.