Automaatkäigukasti remont ja diagnostika
Automaatkäigukast pakub auto omanikule märkimisväärset mugavust. Kuid oma ülesehituse tõttu on potentsiaalsete rikete tuvastamine äärmiselt keeruline. AutoTallinn töökojas on kasutusel spetsiaalne diagnostikaseade LAUNCH X-431 EURO PRO 4, millega on võimalik tuvastada erinevad automaatkäigukastiga seotud elektroonilised vead ning veakoodid ja seejärel teostada käigukasti remont. Diagnostikaseade toetab üle 80 automargi kogu maailmas ja selle abil saab võimalikuks Teie auto automaatkäigukasti remont.
Automaatkäigukasti õlivahetus
On üldlevinud väärarusaam, et käigukastide õli ei ole terve auto eluea jooksul vajalik vahetada. Tegelikult, täpselt nii, nagu mootoris peab teostama korralisi õlivahetusi, peab seda tegema ka käigukastis. Käigukasti õlivahetuse hooldusvälp on enamasti mootori hooldusvälbast pikem ning oleneb konkreetsest tootjast. Selle tuvastamisel saab aidata autoremondiettevõte.
Oluline on märkida, et automaatkäigukasti puhul on tarvis teostada dünaamiline õlivahetus. AutoTallinn töökojas on selleks puhuks täisautomaatne õlivahetuse-hoolduse seade ATF 602 (ATH Heinl). Dünaamiline õlivahetus tähendab seda, et vana õli lastakse karterist välja, uus õli valatakse sisse ning seejärel toimub automaatkastis õli tsirkuleerimine – seda teostatakse täpselt nii kaua, kuniks õli, mis väljub automaatkastist on värske õliga sama tooni. Ilma dünaamilise õlivahetuse teostamiseta uueneb automaatkäigukastis vaid umbes kolmandik selles sisalduva õli mahust.
Lisaks diagnostikale ja õlivahetusele on AutoTallinn töökojas võimalik teostada ka automaatkasti remonttöid või vahetust.
Manuaalse käigukasti remont ja õlivahetus
Nii nagu automaatkäigukastil, on manuaalkäigukastidel samuti vajalik teatud läbisõidu tagant teostada õlivahetus. Regulaarne õlivahetus aitab tagada manuaalkäigukasti sujuva töö terve auto eluea jooksul. Tüüpiliselt on selle töö ajakulu u 1h, ja seda saab teostada paralleelselt auto korralise hooldusega.